مزیت سانتزال تلفن

مزایای سانترال تلفن چیست ؟ ضرورت استفاده از آن برای کسب و کارها

شاید تاکنون واژه سانترال را شنیده باشید. دستگاهی که در یک نگاه کلی وظیفه برقراری ارتباطات را بر عهده دارد. اما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای سانترال تلفن برای کسب و کارها بپردازیم. اینکه چرا یک دستگاه سانترال برای یک سازمان ، اداره ،شرکت و…… نیاز حیاتی و جدی به شمار می آید ؟ امکانات مفید این دستگاه ها چیست ؟ اگر قدری در دانستن جواب سوالات بالا کنجکاو هستید با همدان سانترال همراه باشید و ادامه این مقاله را از دست ندهید.

چرا استفاده از سانترال تلفن حیاتی است ؟

چرا استفاده از سانترال ضروری است ؟

در پاسخ به سوال بالا جواب های گوناگون و متعددی را میتوان برشمرد. ولی شاید مهمترین دلیل برای ضرورت استفاده از این سیستم در کسب و کارها، ایجاد بستری رایگان در برقراری ارتباطات داخلی و گزینه های قابل برنامه ریزی برای آن میباشد. شاید از نقطه نظری دیگر ، مقدار ضرورت و اهمیت سیستم سانترال وقتی مشخص میشود که مشکلات و معضلات را در نبودن و عدم وجود آن برای یک کسب و کار در نظر بگیریم .

دودلیل ضرورت استفاده از سانترال در کسب و کار ها

در یک نگاه گذرا میتوان مشاهده کرد در چنین وضعی ( عدم دارا بودن سانترال ) حتی برای یک ارتباط داخلی کوچک باید از بستر مخابرات استفاده و هزینه آن را پرداخت کنیم. به اضافه اینکه هیچ گزینه ای هم برای مدیریت و برنامه ریزی از ارتباطات مجموعه ای خود را نداریم. اکنون با خواندن این مقاله تا بدین جا قدری از ضرورت و اهمیت مزایای سانترال تلفن برای کسب و کار ها آشنا شده اید. با ما همراه باشید تا در ادامه به امکانات این سیستم برای مجموعه ها خواهیم پرداخت.

بررسی مزایای این دستگاه ها برای کسب و کار ها

شرکت پاناسونیک سیستم سانترال را در دسته بندی های متفاوت از نظر تعداد داخلی و تحت شبکه بودن این دستگاه ها و … قرار داده است. لذا تنوع محصولات این مرکز تلفن ها دارای گستردگی فراوان میباشد. به دلیل همین تنوع و گستردگی، امکانات اختصاصی برای هر دسته بندی وجود دارد و از منظر امکانات, دستگاه های سانترال قدری با یکدیگر متفاوت می باشند. ولی در بسیاری از موارد کلی و عمومی همه انواع سانترال تلفن دارای این امکانات و مزیت ها میباشند .

مزایای سانترال تلفن

امکانات قابل استفاده این دستگاه ها در یک نگاه کلی به بیش از 100 مورد خواهد رسید و اشاره به تمامی این امکانات مسلما در قالب یک مقاله نمی گنجد . اما قصد داریم در یک دسته بندی کلی به مهمترین این امکانات پرداخته و مزیت های آنها را برای شما نشان دهیم.

منشی تلفنی گویا

اپراتور گویا یا منشی تلفنی گویا یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه ها به شمارمی رود. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی نیست تا یک نیروی انسانی کار خسته کننده پاسخگویی به همه تماس های ورودی به مجموعه را داشته باشد. توسط این ویژگی میتوان تمامی تماس های ورودی را به مکان درست خود مسیریابی و راهنمایی نمود. امکان ضبط صدای باکیفیت و متن درست و مناسب پیغام و همچنین قرار دادن موزیک پس زمینه در هنگام پخش پیغام ضبط شده و افکت های صوتی زیبا از دیگر امکانات منشی تلفنی به شمار میرود.

مزایای منشی تلفنی گویا

صندوق صوتی

از دیگر ویژگی های سانترال، صندوق صوتی آن می باشد. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها قصد دارند تا نظرات و انتقادات و …. مشتریان و مخاطبان خود را در رابطه با فعالیت و عملکرد خود مطلع شوند. این مهم با استفاده از صندوق صوتی قابل اجراست . همچنین دیگر مزیت صندوق صوتی امکان ضبط مکالمات به منظور مانیتورینگ و بهبود در خدمت رسانی به مشتریان میباشد.

مزایای صندوق صوتی

امکانات مدیریتی سانترال

ویژگی اصلی دستگاه های سانترال امکان برنامه ریزی سفارشی آن است. این یعنی با توجه به سفارش و نیاز مشتریان قابل برنامه ریزی و اجرا میباشد. امکانات فراوان این دستگاه ها سبب راحتی و استفاده آسان از آنها در مدیریت مکالمات، تماس ها ,هزینه ها و … شده است . به منظور راحتی شما خوانندگان عزیز مهمترین این امکانات در قالب تصویر زیر به شما نمایش داده میشود. زیرا همانگونه که قبلا گفته شد بررسی و معرفی تمامی مزایای سانترال تلفن در قالب یک مقاله نمیگنجد.

امکانات مدیریتی سانترال

امکانات تماس سانترال

از دیگر امکانات این مرکز تلفن ها میتوان به ویژگی های زیبای آنها در هنگام برقراری و حین تماس آنها اشاره نمود. این دسته از امکانات این دستگاه ها را در نظر مشتریان خود به برندی محبوب مبدل کرده است. شرکت پاناسونیک با ارائه این دسته از امکانات در پی راحتی مشتریان خود میباشد. در تصویر زیر به مهمترین امکانات تماس اشاره شده است.

امکانات تماس سانترال

سایر امکانات

شرکت پاناسونیک امکاناتی که مربوط به تلفن و مخابرات نمیشود را در درون دستگاه های سانترال قرار داده است. ازجمله این قابلیت ها میتوان به درب باز کن ،دوربین مدار بسته،، انواع سنسور ها و …. که مدیریت و اجرای موارد ذکر شده تنها با دکمه های صفحه کلید تلفن شما قابل اجراست. در این مقاله سعی شد تا قدری از مزایای سانترال تلفن برای کسب و کار ها برای شما خوانندگان عزیزبیان شود.

سایر امکانات سانترال

امیدواریم این مطالب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. 🙂 همدان سانترال مجری کلیه خدمات سانترال و مرکز تلفن آماده ارائه کلیه خدمات برای شما هم استانی ها و استان های غربی ایران می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا